Specialista zákaznické linky
Specialista zákaznícke linky - Litomyšl
Informace o pracovním místě
Náplň práce
- Budeš v naší společnosti rozjíždět zákaznický servis
- Každý den Tě čeká příjem objednávek a komunikace se zákazníkem
- Budeš spolupracovat se skladem, výrobou i centrálou v Praze
Co od Vás očekáváme
- Hledáme uchazeče, který ví, že bez komunikace a empatie se to v zákaznickém servisu neobejde
- Uchazeče, který má prokazatelnou zkušenost v zákaznickém servisu minimálně 2 roky
- Hledáme leadra - časem si dokážeš vybudovat a řídit vlastní tým
- Máš profesionální přístup a práce s počítačem pro Tebe není problém
Co Vám můžeme nabídnout
- Budeš působit v rodinném prostředí mezinárodně působící společnosti
- Přátelský, menší kolektiv
- 4 týdny dovolené
- Notebook, mobilní telefon
- Nástup možný ihned
- Stravenkový paušál
- Kariérní postup
- Zaškolení a prostor k seberealizaci
Další informace
- Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP), práce na živnostenský list (OSVČ)
- Práce vhodná také pro: absolventy
- Jazyk. znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2), Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Pokud Vás pozice zaujala, dejte nám vědět:
V případě zájmu o pozici zašlete svůj životopis na e-mail prace@acara.cz nebo vyplňte tento FORMULÁŘ.
Kontaktní osoba: Denisa Dragoňová, tel. +420 736 488 484
