Asistent

Asistent/asistentka s angličtinou

Je čas změnit zaměstnání a naučit se novým věcem! Hledáme zkušeného asistenta/asistentku do obchodní kanceláře nacházející na Praze 10

Požadavky na pozici

  • VŠ/SŠ vzdělání
  • Minimálně 1 rok zkušenosti na obdobné pozici (administrativa, asistent/ka atd.)
  • Znalost práce s MS Office (Word – základní formátování, využití víceúrovňového číslování, tabulky atd.; Excel – pokročilý formátování a zcela jednoduché matematické vzorce; PowerPoint)
  • Angličtina na komunikativní úrovni, budete odpovídat na emaily, vyřizovat telefonáty
  • Komunikativnost, samostatnost – zorganizovat si svoji práci, diskrétnost, pečlivost a loajalita

Náplň a parametry pozice

  • Administrativní podpora týmu, který se stará o anglicky mluvící klienty
  • Úprava a formátování dokumentů, smluv a prezentačních materiálů
  • Příprava podkladů pro fakturaci (evidence podkladů, práce s interní databází, spolupráce s finanční účtárnou a kolegy napříč kanceláří)
  • Práce s interními systémy – evidence nových kontaktů, příprava seznamů pro klientské akce, zápis odpracovaného času právníků, zakládání nových případů, archivace, vedení e-spisu atd.

Nabízíme

  • Stabilní zaměstnání pro prosperující společnost v lokalitě Praha 10
  • Hlavní pracovní poměr a po roce zaměstnání doba neurčitáí
  • li>Práci v menším a přátelském kolektivu, kteří rádi zaškolí nového člena/-ku týmuí
  • Možnost uplatnění zkušeností a příležitost naučit se něco novéhoí
  • Balíček benefitů: sleva na firemní výrobky, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce - teamubuilding a další

Detail nabídky na Jobs.cz

Pokud vás nabídka zaujala, zašlete svůj životopis na e-mail trnka@acara.cz

Těšíme se na setkání s Vámi!

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies