Asistent/ka pro oddělení nákupu

Asistent/ka pro oddělení nákupu - Litomyšl

Informace o pracovním místě

Náplň práce

  • Budeš spravovat objednávky ohledně nákupu
  • Budeš komunikovat s dodavatelem ( v tuzemsku i zahraničí)
  • Budeš vytvářet poptávky, připravovat smlouvy
  • Budeš pravá ruka Vedoucí/ho nákupu

Co od Vás očekáváme

  • Máš min. SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
  • Nebojíš se mluvit anglicky (AJ min. na úrovni B2)
  • Umíš pracovat samostatně, jsi pečlivý/á
  • Práce v programu Excel pro Tebe není problém

Co Vám můžeme nabídnout

  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Příspěvek na stravu
  • Zaměstnanecké slevy

Další informace

  • Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP), práce na živnostenský list (OSVČ)
  • Min. vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Práce vhodná také pro: absolventy
  • Jazyk. znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2), Anglický jazyk (Pokročilý B2)




Pokud Vás pozice zaujala, dejte nám vědět:

V případě zájmu o pozici zašlete svůj životopis na e-mail prace@acara.cz nebo vyplňte tento FORMULÁŘ.

Kontaktní osoba: Denisa Dragoňová, tel. +420 736 488 484

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies